Társasjátékok mindenkinek

Társasjátékvarázs

Társasjátékvarázs

Unboxing-This War of Mine

2017. június 24. - Kaland-Játék-Kockázat

Tegnap este megérkezett életem első Kick Starteres játéka. Még tavaly novemberben rendeltem meg és röpke hét hónap várakozás után elkészülhetett ez a bejegyzés. A játékról ezúttal nem fogok írni, mert én is csak most ismerkedem vele (egyébként egy háború idején játszódó túlélős-szenvedős, nyomott hangulatú PC-és játék táblás változata), de nagyon meg voltam elégedve azzal, amit belepakoltak a dobozba: szép és hangulatos grafika a kártyákon és a táblán (egyébként a tábla kétoldalas), a szinte már kötelezőnek számító minik, igényes szabály- és sztorikönyv, négy alternatív dobókocka, promó mini a Lords of Hellas című játékból. A tokeneket könnyedén ki tudtam nyomkodni (maga a tokenkartont dobozfeszítés nélkül is ki tudtam venni, mert az egyik sarka le volt kerekítve), az inzertekből is egyszerűen lehet kiemelni a kártyákat. Az egyedüli dolog, ami nem tetszett nekem, hogy kártyavédőzve nem fognak visszaférni a lapok. Remélem maga a játék is ilyen jó lesz, mint az első benyomásom...és akkor jöjjön pár kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsasjatekvarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr5012617071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása